Solstreif på Storhornet.











" The mountains are calling & i must go! " Fine ord på mobildekselet mitt 







Kl 14.00 idag startet vi på påskeferien. Og siden dagen ble så
vakker slapp vi alt vi hadde i hender og poter og la i vei opp det fantastiske 
Godøyfjellet, hele ryggen opp til Storhornet. For hver høydemeter blir tankene 
klarere, luften friskere, kroppen sterkere og bedre:)) 
Hvilke andre steder får man så mange fordeler ???

Litt glatt her og litt snø der.....
Den svake vinden var kald, men der var mang 
en lun krok med et godt solstreif i. 

På toppen fikk jeg varmet meg på suppe og jammen 
tok jeg ikke strikkingen til nye høyder:)))
Og slik kan man sitte å glemme tiden.........

Ørnen svevde så lavt at vi kunne kjenne et streif
av ørneduft fra de lange seige vingetakene. 

 " Ja vil du leke, ta meg med, ta meg med......"

Takk for jeg fikk nyte denne vakre dagen!

Ønsker alle en friskus påske med godbiter
og mange gode turer i. Lange turer eller korte turer!

Kommentarer

  1. Looooooovely!!!!

    D:-)

    SvarSlett
  2. Wow, stunning views and amazing photos. I love the cute shots of Nansen and the Eagle. Cool sighting. Wishing you a happy weekend!

    SvarSlett
  3. Vilken storslagen underbar natur! Dina utflykter ser verkligen såååå härliga ut. Var i Norge är detta? Närmaste stad?
    Ha en riktigt härlig påskvecka du också! :)
    /Lotta

    SvarSlett
  4. God morgen. Nok en vakker dag er i startgropa og jeg teller ned til påske. Må bare innom deg og ønske deg riktig god og lufttig påske. Jeg blir uten nett tilgang en god stund.

    På det bilde der du står på kanten og kikker utover blir jeg svimmel av å se på. Farlig langt utpå, ja sånn ser det ut :) Du er en spreking og en tøffing. Mange nydelige bilder, og det jeg smilte mest av var der Nansen ligger opp-ned.

    God Påske.

    SvarSlett
  5. haha ... så det er IKKJE bare meg som bær med seg pinner og tråd overalt ;)

    nyt dagene - morgenmonikaklemma

    SvarSlett
  6. Herlige bilder..
    :-) God påske!

    SvarSlett
  7. Fantastisk! Bilda dine er berre fantastiske! God påske!

    SvarSlett
  8. Questi paesaggi sono meravigliosi !!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  9. Hei !
    Nydelige bilder fra en tilsynelatende frisk tur. God påske !

    SvarSlett
  10. Vad vackra bilder, så härliga färger.
    Ser du inte älg ibland då? Ni har ju rätt mycket älg i Norge

    SvarSlett
  11. Nesten så du er på verdens tak Jill :-) med hele verden for dine føtter. Måtte du få mange slike turer i påska også. Krysser fingre for at været er på vår side.

    Anneklem.

    SvarSlett
  12. Det er bare så himmelsk vakkert der ute i havgapet. Man blir jo rett og slett målløs.
    Hav og fjell kombinert er uslåelig vakkert.

    Fin påske til alle :)

    SvarSlett
  13. For et utrolig sted og du er skikkelig flink med kameraet, har lyst på en tur hit ;ø)

    SvarSlett
  14. Vilka bilder, vilken fin stämning, färger ja, allt du delar med dig av!
    Tusen tack! detta lever jag länge på:)

    En glad påsk önskas!

    SvarSlett
  15. Stemningsfulle bilder fra vakker natur. Håper du får mange fine turer i påska!:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg