VÅRYR ♥

Våryre høner har all grunn til å smile i solskinnet.



Du kan nesten høre lyden, ikke sant?
Som de "pliktoppfyllende husmødrene" vi er, ryddet vi selvsagt fjøren!!!
Duften av bål og kaffe tar deg til himmels.....
1-2-3.......smiiiiiiil....for en fin gjeng!





Først kom den ene så kom den andre og tilslutt de tredje
på en vakker solrik dag i Alnesfjøren.

Hjortepølse
Vaffelhjerter
Kaffe, kakao & sjokolade
Barnebarn, familie & venner
Lyder av måkeskrik og bølgebrus.
Fiskeskøytene som kommer fra havet.

Stille minutter, lukke øynene, nyte varmen fra solen mens
en lytter til lyden fra bålet som knitre svakt i bakgrunnen.
 Det kan kjennes som den fineste sommerdagen 
og vi får smake litt på det som skal komme.

En ny vår er på vei
og vi skal glede oss å nyte!

Det var enormt med folk på Alnes idag,
men alle var på sanden og ikke en sjel å se der 
vi slo leir..Altså..fredelig og rolig:))

Kommentarer

  1. Helt herrlig!!!:-)

    Tind eller TAre... lykken er!!!<3 .-)

    God-klemM

    SvarSlett
  2. Herlige bilder fra sjøkanten! Må ha vært en uforglemmelig dag.

    SvarSlett
  3. For en digg dag dere har hatt da! Neste gang blir vi også med:))

    J:D)

    SvarSlett
  4. Ingen ting å utsette på menyen når dere er på tur. Rene festmåltidet :). Vårsolen er her, og varmer gjør den også, men da må en sitte litt i le. Vi har hatt en veldig kald helg, men jeg har gledet meg over lyset. Ja våren er på vei og hver dag skal nytes nå. God uke til deg.

    SvarSlett
  5. Fine bilder fra en deilig dag i fjæra! Du beskriver stemningen godt, både i bilder og tekst! :-)

    SvarSlett
  6. Å, nå fikk jeg lyst på fjæretur!
    Er nok ennå en stund før våren kommer her oppe, men da har vi noe å lengte etter ;)

    SvarSlett
  7. Ma che bello Jill!!!E poi è bello vedervi sempre così sorridenti e raggianti!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder!!Friskt og flott!!))))))

    SvarSlett
  9. Såååå hærlig!! sitte i fjæra å brenne bål og steike vaffla,da e berre så koseli:))) Nydelige bilder ,som alltid.;))

    SvarSlett
  10. ÅÅÅ så härligt det ser ut!! Än fast jag vill ha vintern kvar ett tag till, så måste jag längta lite till våren :)) Toppenfina bilder som alltid av dej!

    SvarSlett
  11. Ja hurra for våren som er rett rundt nova :) Superfine stemningsbilder med glade folk og farga - du e så go :)

    Hei og hopp fra nord :D

    SvarSlett
  12. Du har en veldig spesiell blogg. En blogg jeg ikke har sett lignende til noen gang.
    Det er ikke vanskelig å drømme seg helt bort i Alnesfjæra <3 Jeg har tilbragt mye tid der :) Det er en plass hvor man får sinnsro i både kropp og sjel. Takk for at du deler alle disse vakre bildene, for da kan jeg drømme meg tilbake med alle de gode minnene jeg har derfra :) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  13. Dette Jill er trivsel! og det med store bokstaver å :-) Timer til kreativitet og kos blant fjærasteinene gir skikkelig påfyll. Var ut mot havet på søndag jeg også, men det må sies at vinden var litt vel kald, så ble bare noen få timer for min del.

    Kom deg ned fra fjellet ja, godt å se at du ikke snødde helt inne, for nå går bygene tett i Trøndelag du. Måka to gange i ettermiddag alt, og ennå så tette snøfiller at en nesten ikke ser til nabo`n. Elsker å gå på ski jeg også, og gleda meg så til påske, men dette kragebeinsbruddet setter vel en stopper for det i år. Holder på å ta knekken på humøret mitt, men forsøker holde ut med små turer utendørs, it helps!!!

    Anneklem.

    SvarSlett
  14. Kjempe fine bilder, får vårfølelse av å se på de :-) Her var det -15 grader i mores og full vinter enda.... Hjortepølse hørtes veldig godt ut, nå ble jeg sulten altså...

    SvarSlett
  15. Er bare en fryd for øyet. Du er så flink å sette sammen turene dine i flott billedserie! Like fine hver gang. Og smilende, herlige turvenner!! Nyt våren som er på vei :)

    SvarSlett
  16. ååååå! Kjenner eg er klar for Alnes igjen! Virkelig! Får leige deg inn som fotograf for dagen :)) Fjørekos med familie er gull verdt, barnebarn er livets gull hevder min mor <3 elsker bildene dine Jill :))

    SvarSlett
  17. Very nice series! ;-)

    Greetings from the Netherlands,
    DzjieDzjee

    SvarSlett
  18. Åh, vilka underbart vårliga bilder. En vår som visade sig...och försvann?
    Hoppas att den snart kommer åter!
    Tack för glimten!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)