VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

lørdag, april 20, 2013

Snøføyk på Sulafjellet.

Snøfok og ca 16 m/s i kastene på Sulafjellet.




Føyk og fok, vind som rufset i det meste,
å holde seg på bena var vanskelig for de (få)  fleste.

Briller og luer i luften flakset, 
 i dypsnøen her og der vi basket.

Vel nede i Suladalen
var skogen på vei ut av vinterdvalen.

Vi snudde på Rundehornet 725 m.o.h toppen ligger på  776 m.o.h
Jeg hadde virkelig problem med å holde meg på bena og måtte stadig vekk sette breie sjøben. 
Ikke mulig å ta en matpause der oppe så vi fikk nyte varm eple & kanelsuppe på Rollonhytten.

# kostet

SPREK & FIN HELG TIL DEG!


7 kommentarer:

  1. Härliga bilder men när vi haft +13 grader med sol idag känns det lite konstigt. Så långt borta är ni ju inte. Vi gick i tshirt idag o ni i fjällkläder

    SvarSlett
  2. You are so brave, it looks SO cold and windy. But, the scenery will always be incredible! And I love the woods shot! Wishing you a happy weekend!

    SvarSlett
  3. Sprekinger! Det var en skikkelig luftig tur kan jeg tenke meg! :-) Så fint og vårlig det ser ut nede i dalen. Ha en fin-fin søndag!

    SvarSlett
  4. fantastiske turer dere har...og tøff gjeng..og det er så vakkert å komme inn på bloggen din og se de nydelige bildene i headingen din..fargene er så avstemte og vakre..og gir lyst til å komme seg ut...( vakkert å s epå når en må være inne med bihulebetennelse også)...god veke til deg

    SvarSlett
  5. Your photos are magic!
    Cinzia

    SvarSlett
  6. Utrolig sprek dere er! Må ha vært en frisk tur:) Nydelige bilder Jill.

    SvarSlett
  7. Jeg kjenner vinden og snøen piske meg i ansiktet ved den røde T'en og jeg kjenner den gode roen der rundt trærne... Like it :) God bilde-historie :) <3

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)