VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Solnedgang, middag & en kaffetår!

Hva skuer mitt øye.....

En sel som ligger å nyter livet i solen. Den fulgte etter en god stund..søt som den var.
Det er jo dit jeg helst vil.....
Sneen lå langt ned i fjøren og det var en ganske kald kveld så bålet varmet ekstra godt.


All grunn til å smile ......
 Gamlemsveten
 Lepsøyfjellet og litt av Roaldshavn helt til venstre.
Solnedgang...ja man puster ekstra godt av et slikt syn.
Nå har jeg heist flagget så sesongen er skikkelig igang!
Fant gåsunger (som vokser på Selje) som skal få pryde kjøkkenbordet.

- - - -
Om kroppen har en dårlig dag og er på jakt etter velbehag,
må du enten springe på ei dør eller padle ut før det flør...

Så jeg pakket sekk, mat og en kaffetår...
avtalte med mannen at på beachen han middag får...

REINSDYRBURGER
JORBÆR M/VANILJEYOGURT
HVIT SJOKOLADE TIL
& DEN GODE KAFFEKOPP

Så ble dagen god og gild, 
om ikke kroppen så iallefall Jill......:))

Den pencilinkuren tar virkelig luven fra tripptelleren min.
Filosofien er at med ondt skal ondt fordrives:))))
kanskje vi får begynne på lengre turer snart!!!

12 kommentarer:

  1. Det er aldeles vidunderlige billeder! Atter en dejlig tur jeg ellers aldrig ville komme på.
    Det er da så herligt. Tusind tak, Jill :D

    SvarSlett
  2. Kjør på tøffa!!!

    D:-)

    SvarSlett
  3. O`lykke det vitner om at våren er på vei også på din kant av landet. Jill har kommet seg på vannet igjen :-) det lyser turglede av disse bildene.

    Hatt et helt fantastisk til vær her hos oss også i det siste. Himmelen ER ikke annet enn blå om dagen, kalde netter, joda og snøen smelter sent, men uansett en trivs.

    Anneklem.

    SvarSlett
  4. This is a Paradise!!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  5. Så kjedelig at kroppen ikke er helt i slag da, får håpe du kommer i bedre form snart! Uansett så det ut som en fantastisk tur da og middagen deres hørtes ut som den var tatt ut fra en 5 stjernes restaurant ;-)

    SvarSlett
  6. Very naiiiis :-) Stemningsfulle bilder fra kajakkturen <3 <3
    Kvikklunsj er lite imot din matlaging, altså:) Jeg har masse å lære, og det er bra, for det gjør livet litt mere spennende:)
    Jeg skulle gjerne tatt deg med på en fjelltur jeg altså!!! Nå ser jeg at neste uke melder regn, så da er første og eneste mulighet for meg i morgen :-) Siden du er antibiotika-dopet (noe som virker som anti-dop - en blir laban seigmann uten krefter, nesten) og jeg har gedigne gnagsår, bør det bli en kort tur:)Det kan vi få til :-) Hvis du vil:) Jeg skal visst rotfylle en tann kl 0900, men er nok hjemme igjen kl 1000. Tidsnok å starte i 11-12 tida, tenker jeg:)
    Dette var bare et lite innspill til din lengting mot fjellet, søte Jill:))
    Kanskje er du på jobb, men da kan vi ha det tilgode. Det kommer dager etter dette:)

    Riktig god dag til deg - med snute og klemmm herifra :-)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder fra padleturen!
    God bedring! :-)

    SvarSlett
  8. Magisk stemning og praktfulle Jill! Rene skjære Norges-reklamen du. Vakre stemningsbilder fra kajakken, for en fryd å se :)

    Herlige bilder fra turen under av deg med barn og barnebarn, Nansen og - mus! Eeek ^_^ Rar opplevelse, vanligvis er de vel så kjappe at de er godt gjemt før folk kommer i nærheten av dem.

    Nyt herlige våren videre!
    Kleeem :))

    SvarSlett
  9. Helig herlig med kajakk og havet Jill - flotte bilda - og den menyen din så god ut ;)

    Er ikke kommet igang med sesongen her enda - men det er like før !

    Gode vårdaga tel dæ !

    Ps du spurte om Steigtinden og 71 gader nord - vet ikke helt jeg - har ikke fulgt med på programmet på noen år - vi har kvitta oss med TV`n....

    SvarSlett
  10. Finnes ikke bedre Norgesreklame enn bildene dine!!!!!!

    SvarSlett
  11. Å, der har ho vært på herlig tur igjen! Bare nyter disse bildene. Helt enig, dette er flott Norgesreklame!

    SvarSlett
  12. ÅÅÅ så himla härligt det ser ut!! Jag har bara paddlat på sommaren, tror du jag skulle våga fara ut när isen gått? Något särskilt man ska tänka på? Känner mej rejält sugen på att komma ut å paddla :))

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)