VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

onsdag, mai 01, 2013

A windy hike!











En vindfull tur til Alnesvannet idag. Vi var tidlig oppe og måtte bare gå før 
kroppen fikk tenke seg om!  Kastene oppe ved Alnesvannet var utrolig sterke 
og det blafret godt i klærne. Ja både lue, solbriller og linselokk flakset sin vei.

 Jeg måtte virkelig holde meg fast i Nansen da vi skulle gå tilbake fra ca Johan Skytt Steinen. 
Han fikk iallefall luftet godt mellom ulla og jeg fikk luftet ekstra godt tankene. 
Jeg tror faktisk et par blåste bort:))))

 ♥ 

Håper alle har hatt en herlig vindfull 1. mai feiring.


NOTE:
Om du finner et lite sort linselokk til Canon EOS M
 med en sort tråd i blir jeg veldig glad for å få det igjen:))

11 kommentarer:

  1. Oj vilken vind ni hade!!! Härliga vyer du visar. Superfina bilder

    SvarSlett
  2. Jeg suger til meg energien deres <3
    Og motivasjonen og innsatsen :-) Dere er fantastiske :) <3 Love You <3
    Ser det er meldt lite nedbør i morra, men en forrykende vind... jeg tror jeg holder meg her da... er ikke helt i modus for sånn vind... jeg er litt skjør om dagen... men det kommer flere dager - og plutselig ligger den "rette" dagen foran våre føtter... håper jeg :)
    Beklager min svingende tilstand.... ;) Det er bare sånn jeg er, og jeg får ikke helt til å fortelle meg selv at "vær" bare er en liten faktor som kan gjøre turen spennende :) :(

    Men det jobbes :-) Jeg må justere seilene :-/

    God mai så lenge til deg, Jill, og Nansen-prinsen <3

    SvarSlett
  3. En skikkelig vindfull tur ... forblåste, men sikkert fulle av ro. Deilig å la tankene fly avsted med vinden, få renkset opp i hodet!

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  4. Happy may to you! You can see the wind blowing the water. Nansen is so cute! Awesome photos!

    SvarSlett
  5. Ser ut som dere har hatt en forfriskende tur! Håper du finner linselokket!
    Ha ei fortsatt fin tur-uke! :-)

    SvarSlett
  6. Utrolig kule bilder av Nansen i vinden, herlig natur og opplevelser.

    SvarSlett
  7. Ja det syns verkligen hur det blåser!! men härliga o vackra bilder från er tur!! :)

    SvarSlett
  8. Livet er herlig på sånne blåse-seg-bort-dager! Kjenne at moder natur tar et skikkelig tak i deg og lar deg kjenne at du virkelig lever!! Herlig!! :)))

    SvarSlett
  9. Fina bilder från din fantastiska natur. Bilderna på dig och din samojed gör mig varm. Så mycket glädje. ha en fin helg/Brita

    SvarSlett
  10. Dere er så spreke som går så mye på tur. Blir faktisk helt inspirert til å røre på meg.

    Hanna:)

    SvarSlett
  11. Du er vår kysts dronning du Jill! og heldig er den som får nyte dine turer ved det vakre landskapet. Så annerledes enn min verden og min skog på en måte. Men en dag håper jeg da virkelig å få oppleve vakre Alnes jeg også, men kamera rundt halsen og et smil om munnen. Du reklamerer jo ikke mindre enn at en kjenner på den følelsen, he he Så en skulle lagt inn forslag om deg som turistsjef i området :-)

    VÅR virkelig på vei, og det nytes noe så til de grader her også. En blir så yr og oppspilt og litt redd en ikke skal få med seg alt på en måte. Ut med kamera, det skal fixès både innendørs og utendørs, godt mai gir oss en skikkelig dose med ekstra fridager så en ikke glemmer å leve skikkelig tvers igjennom.

    Kos deg på tur, du er sikkert på vei opp eller ned en eller annen fjelltopp nå også :-)

    Anneklem din vei.

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)