VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Bursdag på Sulavardane














Ei av mine jeveste har bursdag i morgen og min  presang var en fjelltur med god mat og herlig
 fjellvær (litt flaks må man ha ) + en liten presang som var et tova førstehjelpskrin i flere farger til å 
ha i tursekken noe bursdagsjenta satte stor pris på. 

Nybakte cookies stekt på stein
Hjortepølser m/potetkaker
Kaffe & blåbær
Utsikt 360° rundt og rundt

 Timene gikk i fjellet idag, vi rett storkoste oss.  Mens solen brøt gjennom inn i mellom, 
smakte maten og nybakte cookies, bålet knitret  og praten gikk  fra hjerte til hjerte og mye 
om alle turene  vi skal ha i sommer. 

Takk for den fineste dagen Jannicke og
hurra for din store dag i morgen,
Beste klemmen fra tante......

11 kommentarer:

  1. Så fin tur dere har hatt! Koser meg massevis med å se de flotte bildene.

    SvarSlett
  2. Selv takk, du. Det ble fullklaff og en herlig tur. Litt hustrig fram til pølsene ble servert og bålet varmet, men etter det var det herlig. God og mett av knallgod hjortepølse og fornøyd med dessert. Tusen takk for gaven. Jeg gleder meg til flere turer framover!
    40-åringen!

    SvarSlett
  3. This is life!!!!!!! Wonderful photos and landscape, do you know that I love them?
    Cinzia

    SvarSlett
  4. Så fin gave å gi en venn :-)) Nybakte cookies bakt på stein hørtes skikkelig godt ut!

    SvarSlett
  5. What a great hike and gift for your friend. The views are beautiful and the food sounds yummy. I love blueberries. Happy Birthday to your friend.

    SvarSlett
  6. Så flott ide og kjeksene så ut som dei smakte fantastisk godt på en fjelltopp. Gratulerer til bursdagsbarnet:)

    D-:)

    SvarSlett
  7. Norgesreklame og gourmet-tendenser i fjellet! Herlige du!! Superkoselige bilder og for en fantastisk bursdagsfeiring!

    Nyt 17. mai og langhelg!!!
    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  8. Vilken fin present!! Vill också fylla år och gå på fjälltur där :))

    SvarSlett
  9. En super måte å feire en bursdag på! :)) og oppe på Sulafjellet er det no fint også. Cookies på steinhelle var en super ide! Må vel prøve det en gang. Sånn vil eg og feire 40 års dagen min.... synd eg er vinterbarn :( Herlig tur og herlige bilder :))

    Ps kikka forresten etter dine herlige grønne klær igår i tilfelle du dukka opp på Godøya ;)

    SvarSlett
  10. For en herlig gave å gi! ett turminne :) Ser dere har hatt en flott utsikt og sikkert en koselig tur på høyden sammen!
    Ha en flott 17 mai og pinsehelg Jill!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)