Luksuspadling!


















Fra speilblank sjø til vind som reiv i bauen på siste retur skinte solen optimistisk hele tiden.
Niser og hurtigruten som var på vei inn til Geiranger er flott å se på.

grillmør og røros lefser.
blåbær og kaffe
bålet som knitrer
makrellen hoppet over sjøflaten
vindstille og solrike svaberg
fugler som kvitrer av sommerlig lykke
sultne måser...
god tid og ro i sjelen

En slik dag i kajakken må bare kalles luksuspadling! Guidejobben kallet idag og etter
  en kajakktur med entusiastiske og glade tauser som storkoste seg i kajakken tok jeg 
og Kjell Lennart en tur på Storfjorden for å nyte dagen og kanskje få se flere niser.
Vi la ut fra den lune bukta som ligger nedom Storfjord Hotel. Et flott utgangspunkt!

Ja hvem vil ikke ha en slik dag! 
TAKK!

Kommentarer

  1. Igjen et flott blogginnlegg med nydelige fortellende bilder! Får lyst på kajakk også når jeg ser slik idyll. Men, det får jeg vente noen år med tror jeg. :)

    SvarSlett
  2. I WANT come here!!!! Wow, I love your landscape Jill...
    Have a nice Sunday,
    Cinzia

    SvarSlett
  3. It is SO beautiful there. You must be a happy person Jill :-)

    Kind regards from the Netherlands,
    Gert Jan

    SvarSlett
  4. For en deilig daag! Så flott i området der!

    SvarSlett
  5. Må ha vert ein deeeilig dag! Nydeleg bilder :)

    SvarSlett
  6. Hærlege bilete. Eg får berre so lyst til å vera med. Og so drøymer eg om bildene dine frå Godøya. Eg har så lyst til å gå opp på den toppen. Er eg heldig så får eg det kanskje til i sommar.

    SvarSlett
  7. Åååå!! Virkelig luksuspadling ja! Så blikkstille sjø er ikkje så ofte vi har. Virkelig nydelige bilder og fristende for en nyfrelst kajakker :-/

    SvarSlett
  8. Återigen Jill, vilka fantastiska bilder. jag som aldrig paddlat i hela mitt liv, blir så sugen att testa detta vackra transportmedel. Att paddla fram i det lugna vattnet med den mycket fina vy med fjällen i fjärran. Ja du vilken lyx!!!!
    /Brita

    SvarSlett
  9. Hei !
    Ja, dette ser ut til å være luksus, nyt dagene med sol og blått i blått !

    SvarSlett
  10. Ja dette vil jeg tro var en herlig tur. Takk for at vi fikk være litt med, ved å nyte de vakre bildene. :)

    SvarSlett
  11. Helt underbar bilder från paddelturen!! Tänk att få paddla i havet, med fjällen på sidan om...det bästa av två världar! :))

    SvarSlett
  12. På en slik vakker dag kan en forstå ordet LUKSUS ja :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg