VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Gode minner ♥





Å nyte ekte ferske lofot fiskekaker med lyden av bål, måkeskrik og bølgebrus
mens solen går ned ute i havet er en opplevelse man kan leve lenge på....

skap gode minner 
fra en vakker kveld på Skagen Camping, Lofoten
med sin hvite sand og friske havbris!

14 kommentarer:

  1. A beautiful spot for camping. The sunset, watching the waves and the gulls sounds like a perfect time to me. Lovely images. Have a great day and week ahead. Eileen

    SvarSlett
  2. WOW WOW WOW!!!!!! Wonderful shots!!!!
    Cinzia

    SvarSlett
  3. Nydelig - vi er p veg t strømstad og skal finne nye minner ♡
    Klemz monika

    SvarSlett
  4. Så fantastisk fine solnedgangbilder!!!!

    SvarSlett
  5. Det fine ved å besøke din blogg...er at du formidler en så utrolig herlig stemning i bildene dine. Man kan se at du har ett godt liv som du priser høyt. Er så glad du vil dele med oss!
    * Ha en fortsatt fin sommer Jill :) *

    SvarSlett
  6. Uj uj vilka härliga bilder....så fantastiskt.
    Vi får nog ta oss en tur dit då vi har vänner där men ej ännu varit!

    SvarSlett
  7. Ja goda minnen kan man leva länge på!! Underbara bilder :))

    SvarSlett
  8. Herlige stemningsbilder ! Ha kost meg med å sjå på blogginnlegga dine frå Lofoten,ein fantastisk fin plass. Eg må dit ein gang!! :-)

    SvarSlett
  9. Dette var et godt minne å ta med seg videre, men dere har mange av dem synes jeg. Tror dere tar godt vare på hverandre.

    Life ia all about this!

    Hjerter fra MAG:)

    Elsker turbildene!

    SvarSlett
  10. Berre heilt herlig :)) solnedgang og godt selskap, bålkos og god mat, minner som varer for evig. Og noken virkelig nydelige bilder også! :))

    SvarSlett
  11. Lofoten er virkelig "stedet" for den som skal nyte det beste Norge har - og det har du tydelig gjort!

    SvarSlett
  12. Felles opplevelser er den aller aller aller beste investering!!! og noe som er mer verd tvilder jeg på at en kan finne Jill :-)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)