VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

mandag, september 09, 2013

Det givende åretaket ♥

 En blikkstille Roald Havn og skyene speiler seg i sjøflaten.
Måkesus og og såvidt litt bølgebrus.


Himmelen var spennende med mange blåfarger i idag.


 Halvtørr drivved er jammen en utfordring å få fyr på!
 Litt lenger borte er Bårevika der vi var i går.
 Jeg, Harry Hole og kaffekjelen.


 Det lille fjellet med stor utsikt, 122 m.o.h et vakkert lite fjell som er lengre enn det er høyt.

Noah synes det var veldig morsomt i kajakken til momo:)) 

Nydelig å sette åren i havet uten at det er i jobb selv om det også er suverent.
Litt godt å ha et surrete hode for seg selv så tanken bare kunne flyte med det små bølgene 
som duvet frem og tilbake.  Nyte lyden av åretakene og kjenne den svake havbrisen i stille ro.

Jeg padlet gjennom makrellstimer og kunne nesten fange en med hånden.
En sel ville leke men den ble for sjenert .....skulle hatt makrellen da:)
Fyrte opp et bål etter mye om og men, drivveden var bare halvtørr.
En takk til Harry Hole & epilogen hans som reddet bålkosen og kaffevannet.

Beste var når Noah og Caroline kom å tok imot momo på T-sanden
og ville sitte i kajakken. Tror jeg må begynne å spare til en liten en:)))

..Ønsker deg en givende uke!..

18 kommentarer:

  1. igjen en herlig tur du presenterer i bilder. kjempe flott innlegg også den fra i går !

    SvarSlett
  2. nydelig - takk for at u deler Jill - da har eg og liksom fått vert litt på tur ;)

    klem monika ;)
    ps. er du hjemme eller jopp neste onsdag ?

    SvarSlett
  3. I love the pretty scenes from your kayaking trip! And what a cute little one, you have a friend along for the ride?
    Beautiful photos!

    SvarSlett
  4. So nice and quiet..... Jill your country is so wonderful,
    wish i could be there.

    Greetings from Holland, Joop

    SvarSlett
  5. Hei igjen!

    Flott tur og flotte bilder - blir så glad av å se på bildene dine!!

    Ha en finfin tirsdag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  6. ... bare så utrolig fint! Og så er det noe med dette lyset som du klarer å fange og formidle gjennom bildene.... jeg er så betatt :-)

    God uke Jill! Den ble blå, som havet ;-) Tjihi...

    SvarSlett
  7. Fantastisk flotte bilder,som vanlig. Håper du har gode dager!
    God uke til deg. :-)

    SvarSlett
  8. Blir så "padlesyk" av å se på bildene dine ;-)

    SvarSlett
  9. Herlig å se dine gladbilder igjen. Lenge siden jeg har vært her nå. Så jeg har litt å ta igjen. :) Ønsker deg nydelige høstdager framover!

    SvarSlett
  10. Så vackert ni har.....mycket fina bilder som vanligt, alltid lika trevligt att kika in här

    SvarSlett
  11. Hei, så nydelige bilder, fantastisk! Elsker fargene, så harmonisk med det herlige blå og grå mot den hvite sanden, skyene, hunden, kajakkenn, håret... Vakkert!
    Ta gjerne en titt på min naturblogg om du har lyst :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oops, ble litt feil med lenkene her, beklager det. Det er altså ikke min aktive blogg man kommer til ved å klikke på navnet mitt, skjønner ikke hvorfor det blir sånn... Prøver nå med annen innlogging :)

      Slett
  12. Again a beautiful post Jill. You guys are lucky people ;-)

    Greetings from the Netherlands,
    dzjiedzjee.blogspot.com

    SvarSlett
  13. TACK för kommentaren i min blogg och vilken underbar blogg du har!! Hit kommer jag flera gånger! Härliga bilder <3

    SvarSlett
  14. Fine bilder og flott satt sammen - som alltid!

    Så vakker natur at det kan ta pusten fra en .... så fint å kunne oppleve nye steder, selv om de er sett gjennom andres kameralinser :)

    Irene

    SvarSlett
  15. Aldeles nydelig, både naturen og bildene.
    Og opplevelsen vil jeg tro:)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)