Huldreheimen.....





For noen uker siden var jeg så heldig at jeg ble plukket ut til å teste Helsport sin
Huldreheimen sovepose. Den fineste soveposen kom i posten idag. En herlig dunpose i den
fineste lillafargen åpenbarte seg i kassen fra Helsport.  Jeg og Nansen  måtte ut å prøve-sitte
 den, og selvfølgelig et lite bål og en kaffe måtte til.  Naturen gir den beste terapien på absolutt alt..
frisk havluft med en liten eim av bål gjør noe med deg....:) Dessuten så hadde vi pittelitt litt bursdag idag....

Huldreheimen Down er lett og kjennes så utrolig myk og varm ut. Nå gleder jeg meg til å teste
den på tur så snart det er mulig med både telt, bål, kaffe, Nansen og selvsagt Huldreheimen.

H u l d r e h e i m e n  D o w n


...Og det jeg ellers har å si i slike sårbare tider som julen..
....Vær raus på klemmer, gode smil, og kjærlighet til din neste!...
..Og til deg som titter innom bloggen min ønsker jeg bare det beste ..

Med et ønske om en god og fin 
førjulstid fra meg.


Kommentarer

  1. You for sure must need down both for sleeping bags and jackets where you live. Gorgeous pictures as always.

    SvarSlett
  2. Looks beautiful but cold! Nansen is looking beautiful! Is it your birthday, if so wishing you a happy birthday. Lovely photos!

    SvarSlett
  3. Kjenner jeg lengter ut når jeg ser bildene dine. Førjulstiden er litt frustrerende sånn, så mye som skal skje og ordnes men alt jeg vil er å hive svartkjela i sekken og gå ut i naturen. Spent på å høre mer om soveposen, trenger en vintersovepose men det er dyrt og jeg vil være sikker på å kjøpe riktig. Ønsker deg en fin juletid full av mange gode øyeblikk. Pam :-)

    SvarSlett
  4. It's getting colder Jill.....i see it.

    Your photo's are again lovely.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  5. Lengselen etter en skikkelig tur våknet da jeg så bildene dine.
    Her høljer det ned etter en veeeeldig raus dose snø. Gatene er plutselig blitt skøytebaner og nyhetene advarer om stor skredfare, så tur får vente til været bedrer seg.

    Ønsker både deg og Nansen ei flott adventstid.

    SvarSlett
  6. God klem til gode deg, Jill. Vakker hulder der ute ved havet :)

    Flotte bilder som alltid - fikk skikkelig lyst ut på tur etter å sett på både dette og de forrige innleggene dine. Du har en unik formidlerevne både gjennom tekst og ikke minst bildene dine. Herlig ♥♥♥

    Nyt førjulstiden - med eller uten Huldreheimen på lur ^_^ Så god og varm ut og den fargen var jo bare en bonus også, hihi.

    Stor klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  7. Din heldiggris, soveposen ser utrolig fin ut. Gleder meg til å se bilder!!! D:)

    Håper dagen din var fin som deg :)

    SvarSlett
  8. You're my inspiration <3
    Den soveposen ser jo kjempedeilig ut og passer jo ypperlig i ditt fargesortement :-) Du er så flink med farger, og jeg kjenner det kribler helt inn til margen når jeg ser bildene dine :-)

    Jeg håper å være tilbake snart…. jeg sitter litt fast…. rart og ikke helt komfortabelt :-O :-D

    Beste adventsklemmen til deg <3

    SvarSlett
  9. Ma questi luoghi sono una meraviglia unica…
    Cinzia

    SvarSlett
  10. Grattis till säcken! och födelsedagen förståss :D Underbara bilder som alltid!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen :-) kjempe fine bilder !

    SvarSlett
  12. Vilka fina bilder av din dag! Nansen ser helnöjd ut!
    Majsan//

    SvarSlett
  13. Så flott pose - lekker farge!
    Flotte bilder - så herlig det må være å være i nærheten av havet - jeg har bodd ved havet, som barn og ungdom - nå er det kun Mjøsa for meg!!
    Ønsker deg en fredelig førjulstid!
    KlemKKann

    SvarSlett
  14. Happy birthday!!! And your pictures are beautiful as always!

    Greetings! ;-)
    dzjiedzjee.blogspot.com

    SvarSlett
  15. Gratulerer med både bursdag og som tester!

    SvarSlett
  16. Heia Jill og vel overstått bursdag! Denne soveposen så flott ut og ikke minst varm ! Jeg sverger til dunsovepose på tur og har en Svadalen fra Helsport som er med på vår, sommer og høstturene - er kjempefornøyd med den :)

    De fineste bildene fra deg med hav og Nansen og flotte farger - ønska dåkk ei fortsatt fin adventstid !

    Klæm fra Liva

    SvarSlett
  17. Takk alle sammen! Soveposen virker veldig bra. Men har har jo ikke fått testet den skikkelig ennå. Håper jeg klarer og inspirere like mye til det nye året.

    En fin adventstid til dere alle ♥

    SvarSlett
  18. Gratulere som vinner Jill! :)) har Huldreheimen sjøl, og det er en god pose! Måtte du få masse gleder med den nye posen! :))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg