VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Camp ved Lesten.

 Vi stresser overhode ikke med tempoet vi to:)))
Alnes er vakkert uansett lys og lune. Vi traff også noen veldig kjekke jenter på sanden før vi gikk opp:))

Hjemmestrikket tøfler er skikkelig gode å varme i teltet. Boken jeg hadde kjøpt var elendig!!
Jammen har vi ikke fått mulighet til å teste ut litt fra VAUDE sine godbiter, heldige oss.
Alt var frosset der oppe men vi fikk hakket løs is til smelting. For et supert kjøkken i le for vinden!
Ja man kan rett kalle det et storkjøkken med utsikt!! Takk til den som har laget dette fin naturkjøkkenet:)
 Mens vi venter på mørket slapper vi av, chiller, spiser og nyter utsikten til havet.
Seriøst matmor! Skal du legge deg nå alt?? Skal vi ikke springe rundt å snuse bare litt??
Ja ja får legge meg her å holde vakt da...voff! 
 Mørket kom egentlig ikke før rundt 18 tiden. Godt når dagene begynner å bli lengre.
Slik sovnet vi da, Nansen i sin egen innbygd Huldreheimen og jeg i min:)))
Panorama utsikt til havet!  Ble ikke noe til kvelds bilder! Både fotografen og kamera funka ikke helt!
 Morgenlys over sunnmørsalpene. Hjertesukk!
 Lys spill ut mot havet. Også en god grunn for et lite hjertesukk!
Heimover og varm dusj, dobbelt hjertesukk!

Overrasket meg selv med en fjelltur til morsdag:)) Turene mine blir ofte tatt litt på sparket.
Alt etter hva kroppen vil, selv om det er jeg som har siste ordet, bestemmer den noen ganger:(

vi så til ørnen i skumringen
to med hodelykt kom tuslende
vind som rusket i teltet
havutsikt med lys i det fjerne
duskregn som trommet på teltduken
nansen så lykkelig og fri :))

Lørdagen var kjempefin og temperaturen lå vel på 4+ oppe ved Lesten. I løpet av
 kvelden blåste det opp til 8-9 m/s men vi lå i ganske le for vinden. En rolig natt.

Ut på morgenkvisten i 0700 tiden ble jeg vekket av fuglelyder jeg aldri har hørt før.
Jeg var for trett til å være nyskjerrig så jeg sovnet igjen. Jeg rett og slett sov i over 10 
 timer i strekk. All denne friske og gode fjell luften gjør noe med deg:)) Utrolig å ligge med åpen 
teltluke å se utover havet. Så mange lys fra båtene i det fjerne ser nesten ut som stjernehimmelen.

Det eneste jeg savnet var å fyre opp et lite bål! Blir nok snart mer fuktig.

Fin morsdag til alle
 fine mammaer rundt om:)


#vaude#huldreheimen#helsport

21 kommentarer:

  1. El tiempo bastante hostil pero las panoramas fantásticas
    Saludos cordiales

    SvarSlett
  2. Når e blir stor skal e bli like flink som de til å gå tur :-)
    D-:)

    SvarSlett
  3. Jill, everything looks so colorful, your clothes, booties and the tent. the view is gorgeous and Nansen is always a favorite of mine. Beautiful images, have a happy week!

    SvarSlett
  4. Igjen, flotte bilder i et flott innlegg, Jill! :)

    SvarSlett
  5. Åååå, så fine bilder fra turen!! Flott innlegg, både i bilder og tekst!! :-)
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Supre bilete! Knall tur, sikkert! :-)

    SvarSlett
  7. Panorami e colori mozzafiato!
    Cinzia

    SvarSlett
  8. D var da nokke heilt fantastik flott lys du har fått festa til film! Ingen dum ide å dra på camping natt til morsdag du! Skal tenke på den…. :)

    SvarSlett
  9. Du må ha noen helt spesielle lykke stunder. Utrolig vakkert!

    SvarSlett
  10. Vilken härlig tur du gjort! Fantastiska bilder över er vackra natur.
    Skönt och ha Nansen med, han kan ju vara en bra värmare med :-)
    M//

    SvarSlett
  11. Wow - very big cinema.
    Great pictures
    I carries a great deal in your backpack.

    Greetings - Monika and Bente

    SvarSlett
  12. Ser helt underbart ut!! Blir så sugen på att dra till dina trakter...måste nog göra det framöver :))

    Är det långt att gå upp dit?

    SvarSlett
  13. Oj vad vackert! Och Nansen ar ju stor precis som Samson, det ser jag battre pa de har bilderna. Han vaktar dig fint, det forstar jag. Vad sot han ar och vilka underbara bilder du har satt opp.

    SvarSlett
  14. Ser fantastisk ut å ligge slik med den flotte utsikta utover havet! Fantastisk flotte bilder, også i dei tidlegare innlegga. Ønsker deg ei fin ny veke:-) Klem frå mari

    SvarSlett
  15. We love your dog


    ALOHA from Honolulu
    Comfort Spiral

    =^..^= <3

    SvarSlett
  16. Ser utrolig ut. Heldig er du og Nansen. Så stilig bildet med det lysende teltet mot den mørke himmelen ble!

    SvarSlett
  17. Trippel hjertesukk fra regnfulle Tønsberg. Du tar flotte bilder og du skriver bra.

    SvarSlett
  18. Dette såg berre fantastisk hærlig ut :-) nydelege bilder!

    SvarSlett
  19. Du gir alle lyst til å dra ut på tur!
    Nydelige bilder.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  20. Du inspirerer meg til det maximale - med dine "breathtaking" turer, bilder og vakker natur!!

    KlemKKann

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)