Keep hiking ♥

Nansen smiler på en måte alltid tilbake:))


 Giske, Valderøy, Vigra, Lepsøy, litt av Haramsøy og Søvika.

     Kan man tro at han rolige kjekkasen her fikk seg et realt flashback valpesenario idag!!!! For en type!

Ellers helt rolig og snill som vanlig og fikk løpe fri som han pleier:))

It feels good to be lost in the right direction!!

A snowflake is the most fragile creations, but look what they can do when they stick together.
A cup of coffee with a view...my favorite cup of coffee!
It`s good to see people capture the great moments!
 Runde i ettermiddagslyset. 
 Ålesund er virkelig en vakker by, ekstra flott å være gjest på Hurtigruten slike dager.
 Nansen tar en Blipp " chake it up " 
#vaude #vauderyggsekk
Nansen nyter kulden og elsker å borre snuten i snøen for å kaste den opp i luften:))
Alltid like snippe å avslutte en tur, men godt å komme hjem å slappe av foran peisen.

In this life
We are all just walking up the mountain and
we can sing as we climb or we can complain
about our sore feet
whichever we choose we still gotta do the hike.

I decided a long time ago
singing made a lot more sense.

Keep singing keep hiking

Kommentarer

  1. Norges/Sunnmøre reklame av rang!

    Nydeleg :-)

    Og flott turkamerat!!

    SvarSlett
  2. Beautiful images! I just love your cute Nansen, he is so photogenic.. The scenery is just stunning. A great place for a hike. Have a happy day!

    SvarSlett
  3. Turen opp til Storhornet har mye å by på synes også jeg. Har vært der mange ganger og utsikten til sjøen er noe man virkelig setter pris på å se.
    Ha en fin Torsdag.

    D-:)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine bilder, så ut som en veldig koselig tur med verdens beste turkamerat :-) Likte også buksa di veldig godt, kan jeg spørre hvilket hva den heter / merke?

    SvarSlett
  5. Tenk å nyte tur i slike flotte omgivelser!! Flotte bilder - og Nansen, han er bare en utrolig flott hund!! :-)

    SvarSlett
  6. ..kan ikke få sagt det nok ganger - fantastiske - BLÅ - bilder!!..

    SvarSlett
  7. Herlige turbilder. Blå himmel, ren, hvit snø og SOL ... kan ikke bli flottere!

    God helg ... Irene :)

    SvarSlett
  8. nydelige turbilder, god helg:-)

    SvarSlett
  9. Excelentes fotografias....
    Cumprimentos

    SvarSlett
  10. Vakkert lett og fin er din blogg!Føler nesten jeg kjenner den friske snø og havbrisen:)
    Ja kan tenke meg dere trives høyt der oppe.må også si tusen takk for fin kommentar hos meg.Måtte le av Marius til Nansen!!hihihihihih
    Også det med de steinene som du ligger på varde for din venninde.Det rørte meg!Det fins altså skikkelig varme og medmenneskelig helt uten krav til gjengjeldelse!Borte men ikke glemt:))
    Tusen takk for å la oss få se bilder fra plassen din:))Masse klemz fra Anita

    SvarSlett
  11. Som vanligt Jill. Dina bilder tar andan ur mig. Så vackert. ha det gott/brita

    SvarSlett
  12. Du er så flink å nyte naturen! Meget inspirerende å komme på besøk til din bloggverden:))
    Takk for inspirasjon!

    D-:)

    SvarSlett
  13. Makan til utsikt, det er så du nesten ser til verdens ende Jill!! en utsikt jeg å kan ta del i via dine bilder og gled er jeg for det :-) Fjellturer på min kant er mer veldig til risikosport om dagen, alt for hard is selv om en går med brodder, derfor blir de tås en trekkes mot kysten. rareste vinteren jeg kan huske for min del, men pytt sann, en får ta dagene som de kommer og nyte øyeblikket :-)

    God helg ønskes deg og Nansen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg