Turterapi til Eltrane.

Heimover med Lepsøyfjellet i bakgrunnen.


 Stiene ut til Eltrane 
Midt på bildet ligger Lauparen og venter på besøk. Ganske sikker iallefall:)

Bensin...hadde til og med solbærsirup i camelback`n idag! Men vi fant ingen gullbit i waltersen.....



 Jeg hadde gjort meg som turguide! Voff! Har iallefall rette humøret:)))

 Et bilde sier mer en tusen ord!
Dei vakre stiene ut mot Eltrane, litt skumle snøskavler så jeg tok Nansen i bånd.

Å nyte stillheten i naturen er det fineste jeg og Nansen vet om, jeg er ganske
sikker på at han er helt enig i det. Han springer lett på labb men er raskt  å legge
 seg ned når vi stopper, litt bedagelig anlagt men det synes matmor er helt greit.

turen ut til Eltrane er virkelig vakker.

Tok med kaffe og grillmør, fant oss en lun krok og koste oss. Det gikk faktisk
 en hel walters....litt ekstra kalorier om dagen skader ikke:)) I solkroken var
 det herlig vårstemning og fra trærne opp stiene hørte vi vakker fuglesang.

Hadde tenkt å gå i mine kjære La Sportiva sko men i det jeg gikk gjennom
dype snøfonner som lå flere steder i stiene var jeg glad jeg hadde fjellsko.

Sender gode tanker ut....

Kommentarer

  1. Magnificent these paths in the snow and mountains...
    Shades of blue and stunning pictures!!!

    Hugs

    Bia

    SvarSlett
  2. Brilliant pictures and presentation!

    Greetings - Monika and Bente

    SvarSlett
  3. Thank you for welcoming us into your beautiful world. Your dog is more than a dog.


    ALOHA from Honolulu
    Comfort Spiral
    =^..^= <3

    SvarSlett
  4. flotte forteling og kjempe fine bilder !

    SvarSlett
  5. UNDERBARA bilder!!! Å vad jag längtar till fjället! :)) Å Nansen är ju bara så fin :D

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra turopplevelsen!! :-)

    SvarSlett
  7. Vilka härliga bilder från er tur. Nansen gör sig otroligt bra på bild.
    Han är så fin!!

    SvarSlett
  8. Det er så godt å se på dine flotte blå bilder ved havet - her på fjellet - er det bare grått, grått, grått - og til slutt GRÅTT!!!!!!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg