Devold ambassadør ♥

Bildet fra fjelltur tidlig i februar 2014 - Godøyfjellet.

Da jeg ble spurt om å bli  Devold ambassadør var det veldig lett å si ja.
Vi er mange som elsker å gå på tur og da er rett bekledning viktig for at turen skal bli vellykket
 uansett vær. Som barn måtte min far alltid springe etter meg med strømpebukser. Uansett kulde
 stakk jeg av uten! Strømpebukser var selve "barndomstraumen". Jeg har gått mange kalde turer
uten superundertøy for følelsen av det meste klødde, var stor! Det var greiere å fryse enn å klø:)

"Det å ha det komfortabelt på tur 
gjør at turen blir lengre og bedre."

 Mye satt sikkert i hodet, men jeg brukte rimelig lang tid på å finne et superundertøy som jeg likte.
 Mitt første møte med Devold superundertøy var faktisk på Røros og siden har jeg investert kun i dette
Nå beholder jeg varmen stort sett alltid på tur. Og "strømpebuksetraumen" fra barndommen har blitt helet:))))
Merinoullen lukter heller ikke når den blir våt av svette og føles fremdeles varmt mot kroppen.
Det er heller ikke noe minus at ullundertøyet har skikkelig freshe farger:)))


her finner du nettsiden til Devold
og litt om meg som ambassadør.

Nansen synes det ble vel mye ull! :))

God turhelg til alle og
en takknemlig takk til Devold som har
gitt meg denne muligheten:)

Kommentarer

  1. Stort grattis!
    Du passar super som ambassadör för Devold.
    Jag har inte hört om de kläderna här i Sverige.
    Ha en fin helg!
    Majsan/

    SvarSlett
  2. Grattis Jill! Ja enig du passer perfekt. Da venter vi på flere fargerike bilder:)

    Ha ei helg med futt og fart i :)

    D-:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer igjen. Riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Gratulere nok en gang, og god tur, godt kledd! Skapet til meg og lillemann er også fullt av Devold ;)

    SvarSlett
  5. Cool crisp air, lovely.
    Merle...............

    SvarSlett
  6. Is that really Nansen, what a cute photos.. Nice review on the Devold. Happy Weekend!

    SvarSlett
  7. Dette var da veldig fint!!Håper du får oppleve mange fine ting med Devold sine klær!Og kansje inspirere andre til mer tur i skog og mark.Flotte bilder!

    SvarSlett
  8. Devold har funnet en flott ambassadør! Gratulerer, både til deg og Nansen! ;-)

    SvarSlett
  9. Tommel opp for deg!

    SvarSlett
  10. Enig. Devolds ullprodikter er gull verd.

    SvarSlett
  11. Ja, Devold har funnet perfekte ambassadører, for jeg regner med Nansen også. Flirte godt da jeg så bildet av han :)

    God helg .... Irene

    SvarSlett
  12. Congratulazioni e buon w.e.!
    Cinzia

    SvarSlett
  13. Tommel opp for deg og Devold - og ikke minst Nansen!!

    SvarSlett
  14. Hei !
    Herlige turbilder som vanlig, dere er flinke til å nyte de gode dagene ute !

    SvarSlett
  15. Jeg bare elsker bildet av Nansen - det har blitt litt bildet for turglede for meg:)
    Jeg har sagt det før men sier det igjen du må være den perfekte ambassadøren for Devold!

    Ønsker deg ei god ny uke
    varm og god klem:)

    SvarSlett
  16. Hey Jill,
    Haha...!! This is fun...!!
    Great the dog with the sportswear and sunglasses. Fantastic!!
    You've got wonderful wetter all there.

    Best regards,
    Marco

    SvarSlett
  17. Så kjekt, heldige deg! Og herlige Nansen, regner med han får godt betalt for å stille opp som modell hehe ;-)

    SvarSlett
  18. Tusen takk alle sammen / Thank you everybody:)) helt klart at jeg må pusse linsen ekstra godt nå:) håper på en overnatting straks:))

    Fin og sprek uke til dere alle:))))

    SvarSlett
  19. What a great shots! I love the dog! ;-)

    Greetings from the Netherlands! ;-)
    Gert Jan Hermus
    dzjiedzjee.blogspot.com

    SvarSlett
  20. Bedre ambassadører kan dem vel neppe få :-)

    SvarSlett
  21. Vi får ta en ambassadør tur:)
    www.stianmedsekken.net

    SvarSlett
  22. Takk igjen alle sammen:)) det hadde vært noe Stian!!! Du stiller vel som guide på svalbard:))) ja det hadde virkelig vært noe:))

    Fin turhelg:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg