Solnedgang fra kajakken.


 Utsikt mot Dryna og rundt om. 
 Like fasinerendes er det å stå på en fjelltopp å se hjemover ut mot havet.
 Hjemover, snippe at den hvite sjøbuden har blitt grå. Var et slik fint landemerke.

Dei beste solnedgangene er nok bak "det lille fjellet med stor utsikt", men nå
om dagen må jeg bare trene opp det noe "rustne maskineriet" til guide sesongen starter 
 så ikke alle turistene padler fra meg..........kameraet er jo selvfølgelig med.

"En solnedgang ute i havgapet er noe man 
bare må oppleve minst en gang i livet"

Bare andre turen min i år så nå må jeg prøve å prioritere litt kajakk fremover
 så bevegelsene setter seg i kroppen. For en fantastisk trening det er 
både for kroppen og toppen.

Fikk ikke padlet ut før etter 17.00 så ble en fin liten treningsøkt i
rolig sjø med blå himmel og solnedgang.....takk for en vakker ettermiddag!

Kommentarer

  1. Reminds me of my kayak - but in tropical waters.

    Your land is lovely



    ALOHA from Honolulu
    ComfortSpiral

    =^..^= <3

    SvarSlett
  2. Berre heilt.... sukk.... nydelig! Med sånne kontraster så er det ikkje rart man sukker ;))

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder - ja jeg og! - gleder meg til kajakk-sesongen - selv om jeg ikke padler på havet enda - så er jo Mjøsa fin også da!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg