VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Camp Bøvervannet.

En liten lykkestund sier Nansen!!
Frost om natten men Huldreheimen holder lett på temperaturen! Er så fornøyd med den soveposen!!
Stemningsfullt! En liten lykkestund for meg også. #helsport #huldreheimen



 Frost om morgenen. Klatreskoene ble med i et lite forsøk på å ta opp igjen gamle takter.Ble med forsøket:((
 Morgenstund har havregrynsgrøt i munn! For en utrolig vakker morgen!!


 Sukk hjerte men brist ikke. Det er bare å lukke øynene så kan jeg være der igjen.
 Hade fjellet og takk for en fin opplevelse. Vi har ryddet pent etter oss som takk for din gjestefrihet.

Nansen har heller ikke lyst hjem. Hvem vil det i dette fine terrenget med sol som bonus.

Så rakk vi akkurat en overnatting i Mai og det i siste liten. Natt til 1.Juni tok vi turen til Bjorli,
en liten stopp på hytta før vi tok turen opp Bøverdalen ca 200 meter nord for
Bøvervannet campet vi. Utrolig flott turområde der oppe. Veldig oversiktlig og Nansen var
fri meste parten av tiden. Siden han er så rolig og sjelden springer etter dyr føler
 jeg meg ganske trygg på han. 

Vet det er en del elgkuer med kalver rundt om akkurat nå, men vi så bare 
spor i snøen noen ganger. Nansen hadde nok fertet dem i god tid. 

En rolig natt uten noen hendelser og morgenen var stille og utrolig vakker.
Kl 0600 presis fyrte jeg opp bålet og la meg i soveposen foran og bare tok inn 
alt dette vakre vi har rundt oss. Absolutt i slike stunder man henter styrke!

Og enda skulle vi ha en dag til i fjellet. 

#devoldambassadør#devold#devoldpåtur#helsport#huldreheimen

2 kommentarer:

  1. Endelig er bloggen på nett igjen! Har savnet innleggene og turene dine!!

    Bente :)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder Jill, sier det igjen - SÅ kjekt at du har fått orden på bloggen!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)