VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Padling på Alnes





Har lenge drømt om å padle rundt Alnes, men det har aldri laget seg slik.
Eller det har vel aldri blitt prioritert. Men her en dag så jammen svinget jeg 
meg rundt å dro ut til min favoritt plass i kommunen.

Ikke ofte havet er så rolig der ute, men denne kvelden var det ganske stille.
Padling har ikke blitt så mye prioritert i det siste av forskjellige grunner og
når jeg først har tatt turen har dem ofte vært korte. 
Men men det beste av alt er jo å komme seg ut på havet bare for
å ligge der å duve litt. 

 Som jeg pleier å si:
" liten tur - stor opplevelse"

6 kommentarer:

  1. Feels like we are with you!


    ALOHA from Honolulu
    ComfortSpiral
    =^..^= <3

    SvarSlett
  2. I just got 6 of your posts at once, checked them all out.
    Merle...............

    SvarSlett
  3. Se der var du tilbake på nett ja, og nye flotte bilder blir igjen servert. Spesielt flott synes jeg Løyftene - Bjorli så ut til å være. Det er ikke fritt for at jeg får lyst til å ta en tur til distriktet ditt. Et ukjent område som virkelig ser ut som er verd et besøke!

    SvarSlett
  4. Måste vara läckert med att kunna ge sig iväg sådär , superfina bilder!

    SvarSlett
  5. You posted some nice work lately! I enjoyed reading your posts again!! :-)

    Greetings from the Netherlands! ;-)
    Gert Jan Hermus
    dzjiedzjee.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Å det ser sååå härligt ut!!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)