Fisketur Alnesvannet

 Optimistisk klargjøring!
 Tja - en time etter litt mindre optimistisk!
#devoldislender#devoldpåtur#devoldambassadør
 Optimistisk igjen - vi går på toppen å ser på solnedgangen istede!! #devoldpåtur
 Skydekket rundt Storhornet gjorde lyset noe mer spennende.
 Ser du sirkelen på fjellet med en skygge av meg inni?  Skjer når skydekket virker som et lerret. Tror jeg!
Viser såvidt men spesielt. Skonnerten som kom viser også bare såvidt:)
 God kompensasjon for ikke få fisk!


Fredagskveld - Sent opp og enda senere hjem. Dro opp ca 19.30 og var nede 0100.
Jeg er litt usikker på hva jeg driver med når timene går så raskt. Men vi koser oss
iallefall! Koselig bekjentskap på vei opp igår. Da det viste seg at vi hadde felles
tante og onkel! Hei Lillian, hyggelig å hilse på deg! :)) Sender bildet til deg!

0 fisk - like optimistisk til neste gang! 
mistet 1 sluk 
ikke noe plopp der ute heller
håper at øvelse gjør litt mester:))
50,- kr for dagskort (som ikke virket) :)

Den sirkelen som viser på to av bildene er et eller annet fenomen jeg tror oppstår når
 skydekket virker som et lerret foran og du har solen i ryggen rett bak. Men er ikke sikker.
Men virker som en logisk forklaring. Men hvorfor den regnbue fargede sirkelen kommer opp
 akkurat rundt personen er jeg ikke sikker på. Så om noen vet gjerne gi meg den informasjonen.

Men kvelden var utrolig vakker og fin så da
er vi jo fornøyd uansett!

Kommentarer

  1. Du har noen gylne stunder i det vakres øyriket ditt D:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg