Helsport


Fikk en forespørsel fra HELSPORT om jeg også ville teste noe bekledning.
Vet jo fra før at Helsport leverer kvalitet så jeg valgte å teste ut 3 plagg.

Trollhetta dunjakke [DownTek] vises på bildet
Gjende Thermoguard jakke 
Fenris Fusion bukse

DownTek er en vannavvisende impregnering av hvert enkelt dun som sørger
 for at dunet ikke absorberer fuktighet og kollapser.Dermed beholdes
 dunspenst og isolasjonsevne, samt at det tørker raskere.

Skal komme med bilde/info når det blir mer sesong for denne bekledningen.
Men Trollhetta dunjakken ble raskt en favoritt å ta ned fra klesknaggen både til hverdags
 og tur. Lett, funksjonell og klassy. Kan gjøres om til pute - litt luksus på tur altså:)) 


Vi har vel vært så sosial i det siste vi måtte rett og slett på
 fjellet for å finne oss selv igjen:)) hehe! Kjekt d! :)


Mye napping og lite i stekepanna.  Noe "stort" stakk av både med dupp og flue. 
Så om du ser en gul dupp som flyter i alle retninger så henger det nok en fortvilt stakkar 
i andre enden. Men altså, fisk blir det:)) Mulig jeg må ha på en sterkere sen.

Kommentarer

  1. Så nydelege bilete!!

    Ha fin turhelg :-)

    SvarSlett
  2. Se på flotte fjelltausa!! Gratulerer med ny sponsor! :)

    Så herlig å se deg og Nansen, fantastiske bli-glad bilder som man bare må nyte. Har som alltid kost meg med innlegg etter innlegg og utrolige feel-good naturbilder fra nydelige Norge. Grunnet ryggen min har det dessverre ikke blitt fjellturer på noen måneder - og så i år med så fint vær som det har vært. Håper å nyte fjellturer til høsten igjen..

    I mens kan jeg drømme meg bort, se og nyte og kjenne litt på stemningen i dine bilder. Takk for at du deler. Nydelige fjell og landskap rundt deg. Det er nesten et must med en tur for å gå litt i dine fjell, Jill. Du er en god ambassadør - både for natur, opplevelser ute - og selvfølgelig for de produktene du bruker/tester. Takk :D

    God helg og nyt sommeren videre :)
    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. fluefiske har jeg aldri prøvet men frister jo litt :-) kjempe fine tur bilder !

    SvarSlett
  4. Nå jeg hadde bitt på med engang hadde jeg vært fisk :)

    SvarSlett
  5. Men så kul att få testa lite kläder!!

    Underbara bilder som alltid från dej :D

    SvarSlett
  6. En nytelse og se disse bildene :)Kan virkelig drømme meg bort.Gleder meg til å se de klærne..Et must og ha gode klær når man vandrer mye i fjellet.Takk for titten!

    SvarSlett
  7. Va kul att du får fler förfrågningar om att testa kläder. Du är verkligen en bra ambassadör. Du klär dig mycket fint i kläderna

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg