VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

lørdag, oktober 11, 2014

Frostadtinden ♥

Mormorhjerte banker  
Så må en fortelle en liten historie om alt man ser! Viktig å lytte:))



 


Mine ♥ men mest sine:)))


Dei fineste stundene i livet er når man kan tråkke gode stier sammen med
dei små så dei kan tråkke gode stier på egen hånd når den tid kommer!

Vi sang og vi lo det beste er at jeg
 aner en liten fjellkar som med tiden vil gro!


En av dei godeste dagene i fjellet!

#devold #devoldambassadør #devoldofnorway

5 kommentarer:

  1. Så herlig! <3 Beste turene er faktisk ilag med dei små. Må være kjekt å være bestemor og kan få låne inni mellom, og gå på tur som det der :-) Små barn gir tur og natur et nytt perspektiv. Virkelig herlig Jill :))))

    SvarSlett
  2. Very nice picture !

    Greetings - Monika

    SvarSlett
  3. Underbara bilder från turen!! :))

    SvarSlett
  4. Hello Jill,
    Wonderful shots!! Great images of that amazing place.
    Fun with that little man. Will be hugely careful with that guy in the mountains.
    Shot 22 is very special, what a colors.

    Kind regards,
    Marco

    SvarSlett
  5. Herleg bilder av guten og hunden <3 ser ut som ein fin ,fin tur...

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)