VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

søndag, oktober 12, 2014

Hildrehesten 740 moh

 Sitte på en fjellknaus og skue utover for å la tankene vandre. 
  En litt sliten Nansen på tur idag. Men alltid like blid. Gamlemsveten rett bak.
Skyene var fantastisk vakre idag.
 Hva skuer mitt øye......



 Godøy i kveldslys.

Sen start på dagen og plutselig var vi på vei til Hildrehesten uten at det
var planlagt i det hele tatt. Solen uteble det meste av turen så høstfargene 
måtte klare seg helt på egen hånd. 

Kun på toppen skinte den til inn i mellom og  lyste opp hele ryggen av Hildrehesten.
 Det er faktisk flotte steder å telte der oppe så kanskje blir neste camp der.

Ha en sporty uke!

#devold #devoldambassadør #devoldofnorway

6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Längtar till fjälls :))

    SvarSlett
  2. This is the kind of landscape that does not need much color, it's fascinating anyway!
    Certainly other sunny days will come.....<º)))<

    Bia
    www.biaviagemambiental.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Flott tur - flotte bilder. Det er fint ute og oppe i fjellet selv om solen uteblir!

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)