VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Høst i fjellet.

Fargene er så vakre om dagen at man glemmer tid og sted.

 Høgsvora dukker opp rett frem.


Så dukker det vakre fiskevannet opp.
 Happy dog i herlige høstfarger.


 Nansen tenker sitt, matmor tenker sitt og det gjør nok fisken også.....!!
 Nansen var i badehumør i dag og gikk ganske så langt ut.
Kaffe og gobit tid.

Så var den vakre dagen og ettermiddagen over.

Sen start på dagen kan man vel si, men omsider kom vi oss på hjul og fant oss
en fjelldal med vakre høstfarger. Vi hadde med fiskeutstyr uten at det var målet.
Men når vi kom frem til vannet så var jo det så utrolig vakkert så jeg kastet ut et par
ganger, ikke det at jeg trodde jeg fikk fisk. Det fikk jeg ikke heller.

Og det var jo stor trøst i det at jeg trodde det ikke var fisk der når en "lokal kar" kom
sigende og sa at jeg måtte gå bort til "neset" der for det var smekkfullt av fisk i vannet!!

What to say, what to say,.......det må jo være noe gærn`t med utstyret!! hehe!
Men koser meg likevel...ble sent hjem også:)

Vi får ladde opp til stortur i morgen!
Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

  1. herlige høstfarger og så vakkert landskap !

    SvarSlett
  2. Det er en fin tid i fjellet nå og flotte bilder fra deg som vanlig, God tur i morgen!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra Høgsvora og flotte bilder med deilige farger i fjellet - hos meg har tåka kommet sigende..

    SvarSlett
  4. Hi
    Hello
    that incredibly beautiful place! Was not a bit cold? By the way, the nature seems to be untouched, so it must have a lot of fish !!!
    Have a nice weekend <º))))<
    Bia

    SvarSlett
  5. Beautiful landscape images.
    Spectacular nature.
    you guys are great.
    Greetings - Monika

    SvarSlett
  6. Høsten er berre utrulig flott! Nesten den beste tiden å være i fjellet på :)) Herlige bilder Jill av herlig natur.
    Ha en super tur uke :-)))

    SvarSlett
  7. Flotte bilder. En får lyst til å dra til fjells :D
    Håvard

    SvarSlett
  8. Så flott natur. Hvor er du hen her?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla:) Dette er i området Jutevatnet ved Ørskogfjellet:))

      Slett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)