VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Molladalskaret.





 


 Kjekkeste turgjengen!

 Hjemover til havet.
(GOPRO)
 (GOPRO)
Selve Molladalsgryta med Storevatnet, Jønshorn og Molladalstindane. (GOPRO)


Oktobersolen glimter delvis med sitt fravær i den vakre dalen opp til 
Molladalskaret. Vakre høstfarger i trærne er det eneste som varmer opp dalen
som tidvis og delvis ligger i skygge på denne tiden. Bare noen timer midt på dagen
varmer solen opp øvre del av dalen selv på den mest forblåste dagen.


Og forblåst var dagen. Oppe ved Molladalskaret var det bitende høstvind
med et snev av vinter i seg. Godt å ha med gode jakker, luer, votter og ikke minst
varm deilig kakao. Ikke alltid like lett å finne et lunt sted så høyt oppe på slike dager.
Men lenger nede i fjellsiden kan man finne gode og varme 
kroker man kan nyte matpakken.

Takk for en virkelig fin turdag!

5 gode tips til gode høstbilder på UT.NO
og Nansen fikk være med c",)

7 kommentarer:

  1. Takk for nydelige bilder! Kjenner det rykker i turfoten nå!

    SvarSlett
  2. få også lyst på en skikkelig tur, så flotte bilder !

    SvarSlett
  3. Sprekeste jenta! Her finnr man motivasjon hver eneste gang!

    Bente :-)

    SvarSlett
  4. Åh! Så vakkert igjen og igjen...
    Stor klem til deg som deler :-)

    SvarSlett
  5. Ciao Jill!!!! Eccomi tornata a guardare le tue meravigliose foto e la tua magnifica Norvegia!!!
    Cinzia

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)