VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

fredag, desember 05, 2014

20% på DEVOLD produkt til deg!



 Ut året kan dere bruke min rabattkode på  
www.devold.com og få 20% på alt!! 

Rabattkoden: "DEVOLDJILL"

Du kan glede deg over tilbudet
t.o.m 31.12.14.

Et av mine HOTTE DEVOLD tips er Wool Fleece Bra
den er fantastisk varm , myk og behagelig. En herlig
kombinasjon av merinoull og syntetisk fiber. 
Fleece`n er på innsiden av BH`n 
derfor fantastisk behagelig!
I love it!!

--------------------

Out this year you can use my discount code
www.devold.com and save 20% on everything!

Discount code: "DEVOLD JILL"
RIGHT TO ONLINE STORE
You can enjoy the offer
t.o.m 31/12/14.

 I can certainly recommend this Wool Fleece Bra
it is wonderfully warm, soft and comfortable. a delightful
combination of merino wool and synthetic fibers.

Have a nice pre-Christmas!

3 kommentarer:

  1. Så fint da:) Ha en fin førjulstid Jill og Nansen!

    Bente -:)

    SvarSlett
  2. Kult - tusen takk for tilbudet - det skal jeg benytte meg av.
    KlemKKann

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)