VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Solrik dag på Sulafjellet.







På tide å lete frem solkrem, intent mindre en faktor 50 her!

 
Nansen synes jeg er litt håpløs når jeg trer på han luer...hehe! Jaja kan være enig idet!
På vei hjem så vi dette....

 Idag svikta batteriet på kameraet uten at det var noen krise! Men var ganske ok å finne
GOPRO kameraet i sekken da i og med det ble en slik fantastisk dag! Vindstille på 
toppen, bål, ikke en eneste sjel! En hyggelig dame som gikk bare etter en liten stund.

Vi ble rett og slett i flere timer, helt stille for oss selv! 
Tok med både truger og stegjern og egentlig var det ikke behov for noe av delene
men jeg tok på stegjernene opp den bratteste delen bare for å kunne gå mer avslappet.

#devoldambassador#devoldambassadør
#devoldofnorway#devoldpåtur#devold

For en dag og den avsluttet med et realt lysshow fra 
selveste fru Aurora som jeg gikk glipp av som bare det!! 

9 kommentarer:

  1. I love Nansen



    ALOHA from Honolulu
    ComfortSpiral
    =^..^=

    SvarSlett
  2. I love your pictures - and this wonderful landscape.

    Greetings - Monika

    SvarSlett
  3. Så ut som dere hadde en flott tur! Både flott jente og bikkje!!

    F :-)

    SvarSlett
  4. Lilla, blått og grønt - deilige farger og herlige bilder.

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ for noen herlige naturbilder !!! Godt å se at STORSJARMØREN NANSEN koser seg !
    Hilsen fra @gammelreserva på Hadeland

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder her som alltid! :) Jeg sitter bare og nyyyter! :)

    SvarSlett
  7. Friske turbilder, sol, farger, vakker natur - kan vel ikke bli bedre! En nytelse å se :)

    Ha en fin helg!

    Irene

    SvarSlett
  8. igjen så nydelige bilder ! god helg :-)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)