" Camp Hellandshornet "

Camp Hellandshornet i god tro på at vi skulle få overnatte. Fullmåne var det også!


Utsikt mot Hellandshornet. GOPRO view! Istapper i hår og pels bare etter 200 moh! Kaldt!
Halveis oppe : Matmor, jeg gidder ikke mer!!! Bare ligger her jeg, tror ikke en gobit hjelper heller!
 Det snødde helt til vi kom på ca 600 moh. 
På denne vakre og vindstille spotten skulle vi slå leir i ro og stillhet.

 Min nye favoritt fra Devold på siste bildet! #devold energy. Den tar opp svetten ganske så bra!!
#devoldambassador#devold#helsport#devoldofnorway
 Storefjell i bakgrunnen som ligger ca på en 1000 moh.
Midfjorden og Dryna i bakgrunnen.





Det har ligget en skydott over Hellandshornet i hele dag. Vi gikk heller ikke helt på toppen.

Camp Hellanshornet gikk ikke som forventet idag. Måtte bryte leir ca kl 19.00. Skikkelig
snippe på en slik vakker og blikkstille kveld. Vi tar en retur ganske snart håper jeg. Utrolig flott
camp med panorama utsikt til Midfjorden. På vei opp var skydekket lavt og ganske så kompakt. 

Of all the paths you take in life,make
 sure a few of them are in the mountains!

Lite å se til alle kanter. Men i det vi kommer på ca 600 moh lyser himmelen opp
og sender varme solstråler til alle kanter.  Det var ganske tungt å gå oppover og jeg har vel
aldri sett Nansen så sliten. Han la seg ned flere ganger og hadde bare lyst å sove:))

Det er mye man tenker når man går slik og jeg finner aldri rette ordene så kan beskrive
den fantastisk gode følelsen jeg får i kropp og sinn når jeg får være i pakt med naturen.
Men det nytes til fulle........stillheten er fantastisk!

En stor takk til Devold, Helsport og Norsk Turmat
som holder meg varm og mett på tur!

#devoldambassador#devold#helsport
#devoldofnorway#norskturmat

FIN PÅSKE VIDERE TIL ALLE
 DERE SOM STIKKER INNOM!

Kommentarer

  1. Wow!
    Brilliant pictures and presentation!
    Wonderful.
    Greetings - Monika

    SvarSlett
  2. Hey Jill!!
    So impressive to see these fantastic shots. It's a real survival the go along these rocks with the amazing snow.
    A wonderful place, but very hard to live I think.

    Many greetings and a happy easter,
    Marco

    SvarSlett
  3. amazing pictures Jill , god påske !

    SvarSlett
  4. Heilt utrolige turer og bilder! Man blir så inspirert!
    God påske videre til deg og Nansen!

    Bente .-)

    SvarSlett
  5. Synd turen måtte avbrytes, men det er jo en vanvittig område. Flotte bilder!

    SvarSlett
  6. Definitely a beautiful white day in snowy mountains of Norway!!!
    Silence is averything in a day like this!

    Hugs and take care <°))))<

    Bia

    SvarSlett
  7. Så dumt du måtte bryte opp leiren, hadde sikkert vært kjekt å teltet der ei natt. Super fine bilder vart det no ut av tuen da ;-)
    God tur uke til dokke to der ute <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)