VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Høgsvora 1163 moh.



 En høstvakker Kvanndal med en fornøyd Nansen.
 Ryggen av Sætrefjellet. Geitenibba ligger i andre enden av fjellrekken.




Jutevatnet oppe til venstre. Flott sted å campe.

Når det er søndag og man har fri er det bare å pakke sekken. Noe sent rullet vi innover mot Vaksvika og Høgsvora. Det hadde tydeligvis halve sunnmøre også. Mange blide folk på tur opp gjennom fjellsiden, store som små. Inn i mellom klarte solen også å finne seg en liten sprekk i skylaget og farget dalen helt gyllen. Høstfargene var i alle nyanser og jeg har vel ikke sett Kvanndalen så vakker som idag. 


Oppe på toppen ble det rimelig kaldt og jeg tenker det er på sin plass å pakke vottene i sekken permanent for sesongen. Jeg blir så raskt nedkjølt på fingrene. Fikk varmet meg på litt kakao før vi tok turen ganske raskt ned igjen. Det er sannelig ekstra godt å sitte i sofaen etter en slik tur, tenne et lys å ha beina på bordet:)) Glemte fotoapparatet hjemme i dag så det ble bare iphone bilder. Noe dårlig kvalitet men høststemningen viser jo.

4 kommentarer:

  1. som vanlig fra deg Jill, kjempe fine bilder !

    SvarSlett
  2. Flott builder Jill. Et lite spørsmål, er du frå Roald på Vigra? Eg var venting med ei frå Jill Remme da eg gikk på barneskulen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg er fra Roald og er vel den eneste som heter akkurat det her i region tror jeg:))

      Slett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)