VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!

Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

søndag, oktober 04, 2015

TURJENTER.NO


Helsport skal lansere norges størse turblogg for jenter/damer.
  6 oktober kommer den på nett og jeg gleder meg utrolig mye.
Mange flotte turjenter, nye bekjentskaper og ny kunnskap. Dette blir en absolutt
positiv erfaring og det blir spennende å se hvordan det blir. Inspirerende iallefall!
Det er forskjellige kategorier turjenter som er med og jeg er
er så utrolig heldig og priviligert som får være endel av dette.

Følg med, her vil det bli turer for noen og enhver.


FØLG TURJENTER PÅ INSTAGRAM.
OM TURJENTENE : HELSPORT

5 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Forstår veldig godt at du er blandt dei utvalgte :-D

    Fin ny veke!

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Forstår veldig godt at du er blandt dei utvalgte :-D

    Fin ny veke!

    SvarSlett
  3. Another lovely visit










    ALOHA
    ComfortSpiral

    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    SvarSlett
  4. Hello Jill,
    That's a good promotion of Norway. So wonderful.
    Nice to see how you are lucky to relax and enjoy this view. That must be so fantastic!!

    Many greetings,
    Marco

    SvarSlett
  5. Gratulerer Jill ! Håper du beholder din blog her ! Har ikke instagram :-(

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)