VELKOMMEN TIL MIN TURVERDEN!


Håper du finner noe som inspirerer eller gjør deg glad her inne. Jeg elsker å utforske det uregjerlige havet, naturen og fjellene, og når jeg får tenne et lite bål er lykken fullkommen:)
Jeg håper noen av mine bilder vil inspirere deg også til å utforske denne vakre naturen vi har. Leve et aktivt liv for å ta vare på deg selv!

Grip dagen og gjør den til din ......og del gleden med andre c",)

Kveldstur.


Flott å se når skyene kommer snikende over kammen.

Opp å kikke etter ryper? 
Ikke noe tegn til tordenbyer og regn.



Lavt skydekke. Bare noen topper som stikker opp.



Var kun Nansen, meg og et par tyske turister der oppe.










En nydelig sommerdag ebbet ut. Yr meldte torden og regn men himmelen viste ingen tegn til noen av delene. En så lenge var det trygt å ta turen til Godøyfjellet. Temperaturen lå på hele 19 grader så det var bare å svette seg opp den lille fjellsiden til Alnesvatnet. Kun et par tyske turister var ute å trasket så sent på kvelden. Spektakulært lys ble det ikke men vakkert lell. Vi fikk noen fine timer der oppe før knotten kom å jagde oss hjem. Regnet kom en stund etter vi kom hjem men tordenværet uteble. Det er så fint på denne tiden av året når man kan gå turer nesten til alle døgnets tider.

Nyt helgen å ha gode turer!
God helg! 

2 kommentarer:

  1. Hele dette innlegget er proppfullt av blinkskudd. Fantastisk!

    SvarSlett
  2. fantastiske bilder ! og Nansen er en trofast og flott tur venn :-)

    SvarSlett

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)