Farvel til sommeren.














En av de siste sommerkveldene fikk jeg til sjøs. En slik kveld havet ligger blikkstille og fløyelsblått. Gjenskinnet fra kveldsolen kastet varme farger rundt meg der jeg duvet utover. Jeg kjente havlukten ekstra godt. Den salte lukten med noe svakt uforklarlig søtt men en snutt av tareeim er god å kjenne på. Ikke en sjel til nord eller sør. Bare jeg, havet og solnedgangen. Når det kommer til solnedganger blir ord overflødige. Den må egentlig bare sees. Helst i stillhet. Så kan man takke for en sommer med mange gode minner og turer i.

 Da kan høsten ønskes velkommen. Høsten med de varme fargene og sin skarpe og klare luft. Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken årstid jeg liker best. Peiskos, stearinlys og gode bøker på vinterstid eller bålkvelder i sanden på sommerstid. Alt har sin sjarm og vi er heldige som får oppleve slike forskjeller. Jeg tror kontrastene gjør oss godt. Men nå er jeg klar for en fargerik høst.

Fin kveld i stuen:)

Kommentarer

  1. ÅÅÅ så underbart det ser ut!! Så vackert med solnedgång över havet....

    SvarSlett
  2. Vakker solnedgang, stille hav - herlig med kajakk.

    SvarSlett
  3. Hey Jill,
    What a wonderful pictures you've made again. Really amazing.
    Great this view from your Canoe.
    Shot 9 is so nice.

    Hilsener, Marco

    SvarSlett
  4. etter sommeren er før sommeren :-) Herlig bilder Jill :-)

    SvarSlett
  5. Du er stødig med selfie stanga di ;)

    SvarSlett
  6. Du inspirerer med både turer, med bilder men også med klær i knæsje farger. Me like.

    SvarSlett
  7. Trenger jeg å si så mye mer her... Vakkert - for en magisk stemning.
    Og enig med Birte over her :))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg