Snart på tur igjen...

 
En som sitter å nyter utsikten.

 Utsikt....

Godt å komme opp i fjellet å få snuse på høsten som nærmer seg. 


Alltid spandabel med kosene.
Flotte fjellformasjoner, topp på topp på topp!
Et lite stykke av Grøtfjellet. Skimter Tomrefjorden bak.
Synes den drar meg opp siste kneika:)
Tåken kom ganske fort. Men la seg ikke på toppen.
Tåke og fjell er jo noe skummelt, men utrolig flott å se på når solen skaper slikt lys.
Innover mot Sunnmørsaplene.
Selskapsyke geiter kom sluntrende.
Nansen, en rolig kar må jeg si. Han sprang mot dem et lite stykke men stoppet.
  

  Fromme Nansen.


Så selskapsyke at dem ville gjerne gå ned sammen med oss.


Tåke og solnedgang.

Flott å se på når tåken legger seg langs bakken.
 
Langt mellom fjellturene i disse dager men det har sine grunner. Om ikke lenge er vi tilbake i fjellheimen. Vi rekker noen flotte høstturer før vinteren setter inn. Selv om vi går i fjellet året rundt så er høsten noe helt spesielt å oppleve. Jeg synes det er godt å bare sitte å se på bladene som daler ned fra trærne. Det er vakkert når det gule og røde bladene legger seg på markene og langs stiene. En stund siden denne ekstra fine fjellturen nå. Det blir langt mellom blogginnleggene også. Jeg kommer sterkere tilbake. Håper du får nyte høsten der du er:)

Nyt uken din c",)

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg