Tilbakeblikk Høgsvora ♥







Nå begynner det å bli kjedelig vettu mutti....


Nansen satte tydelig pris på denne spotten. Så vidt jeg fikk han videre.
There is always peace in the mountains. Det er viktigt å hvile når men må:))
Så var vi oppe. Utsikt til Jutevatnet.
Gode å svette. Men det ble raskt kaldt der oppe. "so det pleie"

 Over til Kvanndalen. Har sett et par koier jeg drømmer om der. Så om noen vet noe gi meg et pip.

Den blå himmelen hadde et tynt slør av hvite skyer. Mellom fargerike høstblader på trærne skimtet  du nysnøen på fjelltoppene. En lovnad om den fine tiden som skulle komme. En tid med fantastisk lys. Vi kjente på en god glede i det vi taslet opp mot Høgsvora denne fine dagen i Oktober. Kanskje steg gleden enda et par hakk når jeg hørte snøen som knirket under fjellskoa. For en fin lyd!

At jeg ikke tok med noe som helst for å "kveikje" opp et bål med var skikkelig snippe. Det hadde vært så prikken over ièn å få fyrt opp kaffekjelen. Høres ut som jeg drikker skikkelig sort kaffe. Hehehe gjør jo altså ikke det....Her er det "3 fnugg" med pulverkaffe og resten melk. Å sånt sier man på høyt. Man slækker like godt foran bålet fordi om..........

Nyt helgen med en god kopp kaffe med eller uten melk!
c",)

Kommentarer

  1. Så vackert och väldigt fin tur! å Nansen år ju så go o söt :)

    Trevlig helg till er med!

    SvarSlett
  2. Herlig bare herlig!

    Bente -:)

    SvarSlett
  3. Hey Jill,
    Very wonderful shots. So great to enjoy the view.
    The shots of your lovely dog are very well done and so cute.
    Nice banner at the top of your blog.

    Kind regards,
    Marco

    SvarSlett
  4. Vakkert vakkert, liker liker ! Go helg til deg og Nansen :)

    SvarSlett
  5. Hi Jill
    I'm here having a cup of tea and seeing your amazing photos!
    How good it is to spend a weekend in an unexplored place like this, no?!

    Hugs <º(((<

    Bia
    www.biaviagemambiental.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Så flott!! Både natur, bilder og dere to.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)

Populære innlegg