Vakre fjellvann og deilige sommerdager ♥



Som sagt så har jeg nyttet alle ledige stunder til tur så langt i år. Føler jeg er i en god stim og håper å forsette resten av året. Jeg går jo mye på tur alene, men synes det var ekstra trivelig at Henny og Lena også ville være med på turen. Vi slo oss sammen og skal si at dem falt for denne plassen like mye som meg selv. Lena ville uten tvil være med på telttur hit. Helt topp. Det var jo egentlig det jeg skulle her oppe. Men hvorfor det ikke ble telting er en annen historie.

I det vi tuslet oppover i denne varme dagen, skyet det over. En stund så det ikke så lovende ut.  Egentlig ganske greit at det var overskyet i det vi gikk oppover. Sommertemperaturene var på topp. Det var også et ganske langt stykke å gå. Men i det vi nærmer oss vannet så skinner det av. Det var bare å finne den mykeste tua og rive av seg litt klær. Dagen skulle nytes i, ved og rundt vannet.

Lena fant seg en ørnefjør i det vi kom opp. Hun gikk under navnet Pocahontas resten av turen der hun tuslet stolt rundt med fjøren sin...Vi så også en av ørnene som mest sannsynlig hadde mistet den.....mest sannsynlig...
















 Hoftene til Nansen har tydelig blitt bedre. Vi gikk et godt stykke igår. Han var tydelig sliten, men gav ikke utrykk for smerter slik han gjorde før han startet med Glucosamin. Nå håper jeg bare det forsetter å holde seg i sjakk. Og at vi velger fornuftige turer alt etter form og farge.





Nansen måtte rett og slett "få" litt hjelp til å bade idag. 
Han kjente nok det gjorde godt å få kjøle seg ned litt mer enn bare til buken.



 Kjekke, bilde tauser å være på tur sammens med. Nansen som vanlig over seg av begeistring. For en snoke....♥  Meg, Henny, Lena og Nansen.


 Det er ikke noe rart at dette har blitt en favorittplass.


 Angret på at jeg ikke tok med sovepose og telt som lå igjen i bilen. Skulle egentlig overnatte, men et eller annet fikk meg til å ikke gjøre det. Kanskje magefølelsen. I det vi gikk ned ble det rimelig svart der oppe og regnet kom.

 Snart tilbake. Helt sikkert!
Smilende...
Bakenden til regnbuen dukket opp.



Så avsluttet jeg og Nansen på Blimsanden. Vi hadde tenkt å sove over her også, men det var tydelig at jeg ikke fant roen til å sove ute denne natten. Det var bare å dra hjem til et varmt bad og en deilig varm seng.

Takk for herlig turdag tauser!

Kommentarer

  1. What a beautiful view from everywhere!
    Good luck Jill and take care!

    Bia <º(((<

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Hei på deg og takk for at du tittet innom her:)))

Hopp og sprett fra meg til deg:)